
اول پترس-۳-۸-۱۱خلاصه ای برادران، یک فکر و یک دل باشید. یکدیگر را مثل برادر دوست بدارید و مهربان و فروتن باشید.بدی را با بدی و لعنت را با لعنت جواب ندهید، بلکه به جای لعنت برکت بطلبید، زیرا خدا شما را دعوت کرده است تا برکت نصیب تان گردد.زیرا نوشته شده است:«هرکه بخواهد زندگی خوب و روزهای خوشی داشته باشد،دهان خود را از حرفهای زشتو لبان خود را از دروغ نگهدارد.بدی را ترک کرده نیکی کند و صلح و صفا را جسته و آن را دنبال نماید.آمین.فیض خداوندباهمه شماباد.آمین. + نوشته شده توسط عماد نصيري حقيقي در دوشنبه...
ادامه مطلب
مزامیر 116:1-15 خداوند را دوست می دارم زیرا ناله و فریاد مرا می شنود و به درخواست من گوش می دهد , پس تا آخر عمر, نزد او دعا خواهم کرد.خطر مرگ برمن سایه افکنده بود و مایوس و غمگین بودم , سپس نام خداوند را خواندم و فریاد زدم :" آه ای خداوند , مرا نجات بده ! او چه خوب ومهربان است ! آری , خدای ما رحیم است.خداوند افراد ساده دل و فروتن را حفظ می کند .من باخطر روبرو بودم , ولی او مرا نجات داد .ای جان من , آسوده باش , زیرا خداوند در حق من خوبی کرده است ! او مرا از مرگ نجات داد و اشکهایم را پاک کرد و نگذ...
ادامه مطلب