مزامیر 116:1-15
خداوند را دوست می دارم زیرا ناله و فریاد مرا می شنود و به درخواست من گوش می دهد , پس تا آخر عمر, نزد او دعا خواهم کرد.
خطر مرگ برمن سایه افکنده بود و مایوس و غمگین بودم , سپس نام خداوند را خواندم و فریاد زدم :" آه ای خداوند , مرا نجات بده !
او چه خوب ومهربان است ! آری , خدای ما رحیم است.
خداوند افراد ساده دل و فروتن را حفظ می کند .
من باخطر روبرو بودم , ولی او مرا نجات داد .
ای جان من , آسوده باش , زیرا خداوند در حق من خوبی کرده است !
او مرا از مرگ نجات داد و اشکهایم را پاک کرد و نگذاشت پایم بلغزد, تا بتوانم در این دنیا در حضور خداوند او زیست کنم .
در شدت پریشانی خود گفتم :" آنها دروغ می گویند , من هرگز از این وضع خود نجات پیدا نخواهم کرد ." با این حال ایمان خود را از دست ندادم.
اما اینک در برابر همه خوبیهایی که خداوند برای من کرده است , چه میتوانم به او بدهم ؟ هدیه نوشیدنی به حضور خداوند خواهم آورد تا از او تشکر نمایم که مرا نجات داده است .
در حضور قوم او نذرهای خود را به خداوند ادا خواهم کرد
جان های مقدسان خداوند نزد او عزیزند , پس او نخواهد گذاشت آنها از بین بروند.
هللویا جلال بر نام قدوس مسیح خداوند که تمام هستی ما در اوست . اوست یار و یاور ما , دوستی مهربان چسبنده تر از جان . سپاس خداوندم که ما را نجات دادی . از ما قربانی نخواستی , زیرا خود بره بی گناه , قربانی گناهان ما شدی و با مصلوب شدن روی صلیب بهای گناهان , مرضها و دردها و غمهای ما را پرداختی .دوستت داریم خدای پر جلال زندگیمان پرستشت میکنیم ای محبوب جانهای ما . که تمام امید ما هستی و فقط در توست که میتوانیم آرامی و تسلی و قوت و قدرت بیابیم .جلال , جلال , جلال بر نام پر شکوهت.امین امین نجات...
ما را در سایت نجات دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 19:57